Przystanek autobusowy typ klasyczny
Opis:
Wiata przystankowa o wym. 4000/750/2500 wykonana z konstrukcji z profilu PROLIFE giętego lub prostego, wypelnienie z plyty poliwęglanowej gr 5 mm odpornej na UV dodatkowo usztywnionej profilami stalowymi. Ławki wykonane z tworzywa lub sklejki. Całość ocynkowana i malowana proszkowo na dowolny kolor. Mozliwość zamieszczania zwykłych lub podświetlanych gablot reklamowych.Model przykladowy. Wykonujemy projekty indywidualne wg potrzeb klientów. Wyceny pod konkretne typy
Źródło: http://www.wimed.pl/produkt/512,przystanek_autobusowy_typ_klasyczny
Przystanek autobusowy - Napoli
Warianty tego produktu
Numer produktu / Nazwa produktu: | ||||
---|---|---|---|---|
3718 Przystanek autobusowy - Milano |
nasza cena 11 700,00 zł | |||
3720 Przystanek autobusowy - Roma |
nasza cena 15 600,00 zł | |||
3719 Przystanek autobusowy - Torino |
nasza cena 13 000,00 zł |
Pełna specyfikacja
- 1x ściana tylna, 1x ściana boczna, 1x witrynaKonstrukcja:- Słupki z ocynkowanej stali 80 x 80 mm, przystosowane do
montażu do podstawy (materiały montażowe wchodzą w skład
dostawy).
- Długość: 1560 mm, Wysokość: 2680 mm, Szerokość: 2500 mm
Dach:
- Rama dachu składa się z aluminiowych profili. Dach
wykonano z przejrzystego poliwęglanu z powłoką
chroniącą przed UV, grubość 6mm. Na przedniej i tylnej
ścianie dachu są umieszczone aluminiowe okapy.
Ściany:
- Ściany wykonano z bezpiecznego szkła o grubości 8mm.
Szyby zaopatrzono w naklejki ostrzegawcze. Mocowanie
szyb za pomocą uchwytów z litego aluminium dla łatwej
wymiany w przypadku uszkodzenia.
Witryna dwustronna bez oświetlenia:
- Osadzona za pomocą złączek. Aluminiowa rama, grubość
75mm. Zaoblone narożniki odlewane z aluminium.
Otwierane drzwiczki z amortyzatorem teleskopowym, w
przypadku uszkodzenia drzwi, prosta wymiana bez
konieczności użycia narzędzi lub demontażu witryny.
Przeszklona tablica z bezpiecznego szkła, grubość
4mm. Dwa bezpieczne zamki z każdej strony profilu
drzwi, z dwoma kluczami. Wszystkie złącza uszczelnione.
Wypełnienie witryny z ocynkowanej blachy, malowanej
białą farbą. Powierzchnia użytkowa 1760 x 1210 mm.
Witryna na rozkład jazdy:
- Wszystkie nasze przystanki autobusowe są dostarczane
z witryna na rozkład jazdy: Aluminiowa rama z
mocowaniem, grubość 30mm, 750 x 550mm. Otwierane
dwustronne drzwi, wyjmowane. W przypadku uszkodzenia
drzwi, prosta wymiana bez konieczności użycia narzędzi
lub demontażu witryny. Przeszklona tablica z
bezpiecznego szkła, grubość 4mm. Bezpieczny zamek
na profilu drzwi, z dwoma kluczami. Wszystkie złącza
uszczelnione. Wypełnienie witryny z ocynkowanej
blachy, malowanej białą farbą
Zabezpieczenie powierzchni i montaż:
- Wymagane zabezpieczenie powierzchni w odcieniach
wg RAL. Przystanki autobusowe są dostarczane w stanie
rozłożonym. Prosty montaż w oparciu o załączoną
instrukcję.
źródło: http://www.meva-pol.pl/
Oferta - wiaty przystankowe
Wiata typu W:
- konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie płaskiego łuku pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm,
- ściany wypełnione szkłem hartowanym 5 lub 8 mm z możliwością zastąpienia szyb blachą trapezową w dolnej części (możliwość wypełnienia ścian poliwęglanem litym gr. 3 mm),
- na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka z oparciem z profili stalowych,
- model dostępny w dwóch szerokościach ściany bocznej,
- w zestawie kotwy montażowe lub fundamenty prefabrykowane.
Szerokość i głębokość modeli:
- W-7 - 2,26 m × 0,78 m,
- W-7 - 2,26 m × 1,52 m,
- W-8 - 3,00 m × 0,78 m,
- W-8 - 3,00 m × 1,52 m,
- W-9 - 3,74 m × 0,78 m,
- W-9 - 3,74 m × 1,52 m,
- W-10 - 4,48 m × 0,78 m,
- W-10 - 4,48 m × 1,52 m.
- całość szkło 5 mm,
- całość szkło 8 mm,
- szkło 5 mm / blacha,
- szkło 8 mm / blacha.
Wiata typu Ceres, Ceres PREMIUM:
- konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie płaskiego łuku, wystający poza konstrukcję dolną wiaty, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm,
- ściany wypełnione dużymi szybami hartowanym grubości 6 lub 8 mm,
- na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka,
- model dostępny w dwóch szerokościach ściany bocznej,
- w zestawie kotwy montażowe lub fundamenty prefabrykowane,
- w wersji premium: dodatkowe elementy ozdobne dachu, podpory oraz oparcie ławki wykonane z polerowanej stali nierdzewnej.
Szerokość i głębokość modeli:
- CERES-2 - 2,64 m × 1,34 m,
- CERES-3 - 3,94 m × 1,34 m,
- CERES-4 - 5,24 m × 1,34 m.
- CERES-2 - 2,70 m × 1,34 m,
- CERES-3 - 4,02 m × 1,34 m,
- CERES-4 - 5,34 m × 1,34 m.
- SLIM szkło 6 mm,
- szkło 8 mm.
Wiata typu PN:
- konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie płaskiego łuku z dodatkowa attyka umożliwiającą ekspozycje nazwy przystanku oraz numerów linii, wystający poza konstrukcję dolną wiaty, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm,
- ściany w 2/3 wypełnione szybami hartowanymi grubości 8 mm w 1/3 blachą ocynkowaną,
- na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka,
- model dostępny w trzech szerokościach ściany bocznej,
- w zestawie kotwy montażowe lub fundamenty prefabrykowane.
Szerokość i głębokość modeli:
- PN wąska - 3,95 m × 2,70 m,
- PN średnia - 3,95 m × 7,20 m,
- PN szeroka - 3,95 m × 13,45 m.
Wiata typu BK - zadaszenie:
- konstrukcja wykonana z rur stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie płaskiego łuku wykonany z kształtowników aluminiowych, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm,
- na środku zamontowana drewniana ławka,
- wiata wykonywana jest również w wersji jednostronnej z dodatkowym przeszkleniem ściany tylnej.
Szerokość i głębokość modeli:
- BK - 2,20 m × 1,80 m,
- BK - 3,20 m × 1,80 m,
- BK - 4,30 m × 1,80 m.
Wiata typu TG:
- konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie łuku wykonany z kształtowników aluminiowych, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm,
- ściany wypełnione bezbarwnym poliwęglanem komorowym gr. 8 mm z możliwością montażu w dolnej części blachy trapezowej,
- na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka z oparciem z profili stalowych,
- w zestawie kotwy montażowe lub fundamenty prefabrykowane.
Szerokość i głębokość modeli:
- TG-3 - 2,80 m × 1,30 m,
- TG-4 - 3,72 m × 1,30 m,
- TG-6 - 5,56 m × 1,30 m.
- całość poliwęglan komorowy,
- dół blacha, góra poliwęglan komorowy.
Wiata przystankowa typu G:
- konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie płaskiego łuku pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm,
- ściany wypełnione dużymi szybami hartowanym grubości 6 lub 8 mm,
- na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka,
- model dostępny w dwóch szerokościach ściany bocznej,
- w zestawie kotwy montażowe lub fundamenty prefabrykowane.
Szerokość i głębokość modeli:
- G-2 - 2,64 m × 1,34 m,
- G-3 - 3,94 m × 1,34 m,
- G-4 - 5,24 m × 1,34 m.
- SLIM szkło 6 mm,
- szkło 8 mm.
Wiata typu ARC:
- konstrukcja wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo (możliwość cynkowania ogniowego),
- dach w kształcie płaskiego łuku pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 4 mm,
- ściany wypełnione szkłem hartowanym 6 lub 8 mm z możliwością zastąpienia szyb blachą trapezową w dolnej części (możliwość wypełnienia ścian poliwęglanem litym gr. 3 mm),
- na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka z oparciem z profili stalowych,
- model dostępny w dwóch szerokościach ściany bocznej,
- w zestawie kotwy montażowe lub fundamenty prefabrykowane.
Szerokość i głębokość modeli:
- ARC-2 - 2,64 m × 1,34 m,
- ARC-3 - 3,94 m × 1,34 m,
- ARC-4 - 5,24 m × 1,34 m.
- SLIM szkło 6 mm,
- szkło 8 mm.
dobrze wiedzieć
OdpowiedzUsuń