poniedziałek, 8 września 2014

Udana wycieczka do Gdańska oraz Krynicy Morskiej

W sobotę 06. września 23 mieszkańców  Miłek oraz Rudy, Konopek Nowych pojechało na 2 dniową wycieczkę do Gdańska oraz Krynicy Morskiej. Okolice te oferują wiele atrakcji turystycznych, ale ponieważ pojechaliśmy na dwa dni musieliśmy wybrać kilka z nich.

Zajechaliśmy do Gdańska na godzinę 12 od razu ruszyliśmy na gdańską starówkę – ulicę Długą, Długi Targ i pobliskie uliczki. Potem udaliśmy się nad rzekę Motławę i tam zjedliśmy obiad. Wszyscy byliśmy już trochę zmęczeni zwiedzaniem, więc z wielką ochotą udaliśmy do autobusu i około godziny 15 ruszyliśmy do Krynicy Morskiej. w Krynicy byliśmy około 16 po rozpakowaniu i urządzeniu w pokojach ruszyliśmy na plażę, gdzie mogliśmy odpocząć spacerując bosko po piasku oraz mocząc zbolałe stopy w słonych wodach Bałtyku. Mieliśmy przepiękną pogodę przez całe dwa dni, wieczorem usiedliśmy do grilla i około 21 część z nas poszła na tańce. Drugiego dnia do godziny 12 większość z nas spędzała czas na morzem wypoczywając i delektując się widokiem i grzejąc się w promieniach wrześniowego słońca.  Koło 13 spakowaliśmy się i powoli ruszyliśmy w stronę domu, po drodze zwiedzając obóz koncentracyjny w Sztutowie. Do domu wróciliśmy na godzinę 21.