W czwartek 10 lipca weszło w życie rozporządzenie
zawierające m.in. nowy wzór wniosku o zwrot części wydatków wykonanych
przez gminę w ramach funduszu sołeckiego.
Nowe rozporządzenie określa m.in. wzór informacji o wysokości środków przypadających na dane sołectwa oraz o wysokości kwoty bazowej (Kb) przekazywanej właściwemu wojewodzie przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta)..
Zgodnie z przepisami, zwrot części wydatków w ramach funduszu sołeckiego następuje na wniosek wójta (burmistrza, prezydenta miasta) przesłany w postaci elektronicznej.
Wójt przesyła go właściwemu wojewodzie w terminie do dnia 31 maja roku następującego po roku, w którym dokonano wydatków. We wniosku wójt wykazuje wykonane wydatki według stanu na dzień 31 grudnia roku, za który jest przesyłany wniosek.
Zwrot wydatków następuje na rachunek budżetu gminy w terminie do dnia 31 sierpnia roku następującego po roku, w którym dokonano wydatków.
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie wzorów informacji przekazywanych przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) i wojewodę, trybu zwrotu części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego oraz wzoru wniosku o ten zwrot
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz